Tehnologie care permite transmiterea de săruturi virtuale
Companiile Burberry şi Google au prezentat o tehnologie ce permite utilizatorilor să înregistreze şi să expedieze săruturi virtuale oricărei persoane din lume, cu ajutorul telefonului mobil sau al unei camere web.
Articol editat de , 14 octombrie 2014, 12:54 / actualizat: 28 octombrie 2014, 12:32
Serviciul a fost lansat în anul 2013, însă el a fost făcut cunoscut publicului larg după ce a fost utilizat de actriţa Sienna Miller într-o campanie Burberry, în care apare şi logodnicul ei, Tom Sturridge.
Utilizatorul trebuie să se conecteze pe platforma dedicată de Burberry acestei aplicaţii Kisss.Burberry.com, să îşi ţuguie buzele şi să sărute ecranul telefonului său mobil.
Noua aplicaţie preia forma buzelor din acel sărut şi o transformă în imaginea unui sărut virtual.
Imaginea este apoi digitalizată şi poate fi expediată oricărui utilizator din lume pe e-mail sau prin intermediul platformelor Google +, Facebook şi Twitter.
Utilizatorii au chiar posibilitatea de a-şi colora “sărutul virtual” cu un ruj de buze, tot virtual, în nuanţa preferată.
Odată expediat sărutul virtual, utilizatorul poate să îl urmărească “zburând” într-un plic, pe cer, până în oraşul destinatarului, prezentat în 3D cu ajutorul tehnologiei Google Earth.
Tehnologia a fost folosită în noua campanie “With Love Christmas” a brandului Burberry, considerată punctul culminant al unui întreg an care a celebrat romantismul.
Bucureşti FM