Creaţie răsplătită cu aur la Pentaward 2014
Competiţia internaţională Pentawards, destinată designului de ambalaje, şi-a anunţat, recent, câştigătorii pentru anul 2014, iar cea mai înaltă distincţie, Diamond, a fost acordată brandului Evian, pentru ministiclele din campania Evian Pure Drop, create de agenţia franceză Grand Angle.
Articol editat de Carmen Sas, 30 octombrie 2014, 08:00 / actualizat: 30 octombrie 2014, 10:03
Printre vedetele competiţiei se numără şi un ambalaj de bere conceput de o agenţie românească. Purtând numele „Volksbier” (berea poporului, traducere din limba germană), creaţia românească este inovatoare, dozele fiind realizate sub formă de halbe de bere.
Potrivit www.pentawards.org, Agenţia Remark Studio a fost recompensată cu aur (Gold) „pentru creativitate, inovaţie şi emoţie”.
Competiţia Pentawards a fost creată în 2007 şi este structurată în cinci mari catetorii: băuturi, alimente, produse pentru îngrijire corporală, alte industrii şi luxury, care acoperă împreună nu mai puţin de 50 de subcategorii.
Ediţia din acest an a atras 1.500 de branduri şi agenţii, din cinci continente şi 53 de ţări, câştigătorii primindu-şi statutul de Bronze, Silver, Gold sau Diamond Pentaward, în cadrul unei ceremonii la Tokyo.
RADOR