Hello Kitty a împlinit sâmbătă, 1 noiembrie, 40 de ani
Pisica albă cu fundă roşie, care iniţial a fost desenată din 3 mişcări în creion, este foarte populară în întreaga lume, motiv pentru care Sanrio a reuşit să câştige miliarde în 40 de ani. Cu prilejul zilei de naştere a jucăriei, la Los Angeles s-a deschis recent expoziţia „În căutarea dulcei lumi Hello Kitty„.
Articol editat de Andrei Cretoiu, 1 noiembrie 2014, 13:46 / actualizat: 2 noiembrie 2014, 8:04
La Hong Kong ea a zburat cu o navă spaţială japoneză, şi în multe ţări au fost înfiinţate cluburi ale fanilor acestui personaj. Sanrio a produs peste 50.000 de articole pe acest subiect: caiete, notebook-uri, creioane, ustensile de bucătărie, dispozitive electronice şi, mai recent, există şi zgarda „Hello Kitty” pentru câini.
Reprezentanţii companiei japoneze au anunţat că iniţial „Hello Kitty” a fost destinată fetelor între 10 şi 13 ani, iar acum ea le atrage şi pe cele mai mari, deoarece acestea le dau dreptul de a se juca din nou şi de a-şi retrăi copilăria.
Acum, în plan este şi fabricarea unei jucării „Hello Kitty” pentru băieţi.
RADOR