Şi haina îl face pe om…
Deşi suntem conşitenţi de faptul că nu haina îl face pe om, nu am scăpat nici în ziua de azi de judecata din priviri a celor cu care ne aflăm la prima vedere. Tot la prima vedere ne aflăm şi la un interviu pentru angajare…
Articol editat de , 21 noiembrie 2014, 23:35
Aşa că ar fi foarte bine ca atunci când mergem la un asemenea interviu să acordăm mai multă importanţă vestimentaţiei. Garantat că angajatorul se va ghida în primul rând după aptitudinile candidaţilor, dar în cazul în care va avea de ales între doi care sunt la fel de buni, niciodată prima opţiune nu va fi cel care a venit îmbrăcat în cămaşă portocalie. Cel mai ciudat este faptul că această alegere este de cele mai multe ori neintenţionată pentru că acest sentiment de refuz uşor se formează în subconştient.
Dacă doreşti ca imaginea ta să emane un aer de profesionalism, trebuie să fii atent la culorile pe care le asortezi în acest moment decisiv din viaţ ta, putem spune. În urma mai multor sondaje făcute de specialişti în resurse umane s-a ajuns la concluzia că există,realmente, un efect al culorilor purtate de candidaţi, asupra angajatorului.
Cele mai indicate culori sunt cele neutre, în special albastru şi negru . De asemenea, alegeri foarte bune sunt maro şi gri. Se recomandă evitarea nuanţelor de oranj, galben, verde şi violet.
Aşadar, pentru o impresie bună, alege culori neutre. Apoi, gândeşte-te şi la ce vrei să mai transmiţi pe lângă faptul că eşti un profesionist: negrul sugerează leadership, albastru – faptul că îţi place să lucrezi în echipă, gri – fire logică, analitică şi maro – faptul că eşti o persoană pe care se poate conta. Adaugă la ţinută şi un strop de roşu pentru a sugera putere.
Dacă ai şi abilităţile necesare postului respectiv consideră-te angajat!
GQ.ro