Prețuri mici pentru haine scumpe la Shopping Caritabil
Târg caritabil pentru copiii din centrele de plasament din Cluj şi Sighet
Articol editat de DSRNetworkAdmin, 9 decembrie 2014, 13:33 / actualizat: 9 decembrie 2014, 14:37
În ziua de 11 decembrie îşi va deschide porţile prima ediție a târgului caritabil, Charity Shopping, organizat de S.O.S. Bambini, Ferma de Zâne şi Web for Cluj, pentru a oferi un Crăciun mai frumos unui număr de 20 copii din centrele de plasament din Cluj şi Sighet.
Clujenii vor găsi aici haine de foarte bună calitate, ale brandurilor Guara, La Donna şi Caramel, la preţuri foarte bune.
Fondurile obţinute în urma vânzării de produse vor fi direcţionate către copiii de la casele de tip familial din Cluj-Napoca (Casele de tip familial Maica Domnului şi Maria-Gabriel) şi din Sighetul Marmaţiei.
Printre prioriţăţile organizatorilor se numără începerea lucrărilor de extindere a casei de tip familial Maria-Gabriel, care găzduieşte 7 fete, cumpărarea unei maşini de spălat pentru 11 copii cu handicap sever, care locuiesc în casa de tip familial Iuliu Maniu din Sighet şi a unui aparat auditiv, pentru una dintre fetele din Centrul de copii Sighet.
Acţiunea Charity Shopping are rolul de a continua activitatea noatră de susţinere a proiectelor aflate în implementare prin asigurarea resurselor financiare necesare. Vă aşteptăm din 11 până în 14 decembrie de la ora 10.00 la 19.00 să alegeţi produse de calitate şi să contribuiţi, astfel la bucuriile unor copii în nevoie (Norina Peter directorul Asociaţiei SOS Bambini).
Este minunat să poţi oferi o mână de ajutor, într-un mod elegant unor copii aflaţi la nevoie. Să luminezi, chiar şi pentru o secundă, un suflet, înseamnă să oferi, în acelaşi timp, şi o bucurie propriului suflet, pentru că fericirea adevărată porneşte din fericirea celorlalţi. Ne bucurăm de acest parteneriat şi sperăm ca prin gestul nostru să atingem şi alte inimi pregătie să ofere bine şi frumos (Dr. Cornelia Maior Roșca, preşedinte al Asociației FERMA DE ZÂNE).
Este primul proiect de amploare la care webforcluj.ro este partener principal. Am iniţiat evenimentul din dorinţa de pune alături de nevoile copiilor, poveştile cu zâne, cele în care binele învinge şi orice magie este posibilă. O astfel de magie sperăm să se întâmple în aceste zile şi în vieţile copiilor care au nevoie de ajutorul nostrum. Le mulţumim celor care ni s-au alăturat şi au crezut în noi şi în proiect. Mulţumim, totodată, Muzeului Etnografic al Transilvaniei, pentru că făcut tot posibilul ca acest eveniment să se întâmple. (webforcluj.ro)
Vă aşteptăm la Charity Shopping , din 11 până în 14 decembrie, între orele 10-19, să alegeţi produse de calitate şi să contribuiţi, astfel, la bucuriile unor copii în nevoie. Charity Shopping va avea loc la Atelierul de Icoane al Muzeului Etnografic al Transilvaniei din Piaţa Ştefan cel Mare. nr. 5.
Asociaţia SOS Bambini România este o asociaţie non guvernamentală italo-română, care realizează proiecte de susţinere şi dezvoltare în favoarea copiilor abandonaţi, a mamelor neajutorate şi a famillilor dezavantajate. Activitatea noastră se bazează, în mod exclusiv, pe iniţiativa şi energia voluntarilor.
Asociaţia FERMA DE ZÂNE este un centru comunitar de artă, al cărui scop este acela de a constitui un spaţiu de dezvoltare personal în domeniul meșteșugurilor nobile și al artei, prin metode de educație alternativă, pentru toate persoanele doritoare să-și cultive bucuria de a crea ceva cu propriile mâini, folosindu-și imaginația.
Web for Cluj, primul proiect de storytelling din Ardeal, se doreşte a fi un site de poveşti bine spuse (scrise), o alternativă la publicaţiile online, orientate către ştiri şi informaţii de interes curent (din Cluj şi nu numai). Puterea de persuasiune a unei poveşti bine scrise, este de mult timp dovedită, de aici şi dorinţa şi nevoia de a spune şi de a asculta poveşti, de a face cunoştinţă cu lumea contemporană în cel mai clasic şi mai plăcut mod: al povestirii.
Web for Cluj, primul proiect de storytelling din Ardeal, se doreşte a fi un site de poveşti bine spuse (scrise), o alternativă la publicaţiile online, orientate către ştiri şi informaţii de interes curent (din Cluj şi nu numai). Puterea de persuasiune a unei poveşti bine scrise, este de mult timp dovedită, de aici şi dorinţa şi nevoia de a spune şi de a asculta poveşti, de a face cunoştinţă cu lumea contemporană în cel mai clasic şi mai plăcut mod: al povestirii.
Alina Nechita