Sistemul de ticketing mai aşteaptă
Sistemul de ticketing va deveni funcţional la Cluj Napoca cel mai devreme în primăvara acestui an.
Articol editat de cristina.rusu, 7 ianuarie 2015, 14:24
Cu toate că data iniţială era 1 octombrie 2014, punerea la punct a sistemului informatic a creat probleme ce au dus la întârzierea dării în folosinţă a aparatelor.
Automatele de bilete urmează să fie montate în 87 de staţii ale Companiei de Transport Public şi alături de acestea toate mijloacele de călătorie din municipiu vor fi dotate cu validatoare de bilete.
Proiectul prevede şi dotarea primăriilor de cartier cu aparate de unde vor putea fi achiziţionate abonamente de călătorie electronice, care vor înlocui actualele documente.
Partea de dotări este aproape gata. Au fost construite toate staţiile prevăzute în proiect, s-au achiziţionat validatoarele. Este prevăzută o funcţionare simultană a sistemului clasic de bilete cu sistemul de ticketing, timp de 2 ani de zile, pentru a permite acomodarea utilizatorilor cu acest nou sistem.
Înainte de a începe să utilizăm efectiv sistemul de ticketing se impune demararea unei campanii de informare pentru cetăţeni. În prima parte a anului sperăm să trecem la partea de implementare şi în măsura în care comunicarea şi informarea funcţionează şi oamenii acceptă şi preiau acest nou sistem să începem efectiv să-l folosim. (Oana Buzatu, purtătorul de cuvânt al primăriei)
Amenajarea sistemului de ticketing va costa aproximativ 27 de milioane de lei, banii fiind acordaţi printr-un proiect european câştigat de Primăria Cluj Napoca.
Mihai Miclăuş