ANPC, mediator între bănci şi consumatori
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a întreprins toate demersurile necesare pentru a îndeplini rolul de mediator în relaţia dintre bănci şi consumatori.
Articol editat de Andreea Leonid, 5 februarie 2015, 19:21
Pentru a stabili un echilibru între drepturile şi obligaţiile părţilor, autoritatea apreciază că este necesară o soluţie legislativă prin care să se impună împărţirea riscurilor şi aplicarea principiului echităţii.
Presedinte ANPC, Marius Dunca:”Întotdeauna se aduce în discuţie riscul la care sunt supuse băncile. Adresez în mod public, tuturor instituţiilor financiar-bancare implicate în criza francului elveţian, următoarea întrebare:Ce soluţii concrete oferiţi clienţilor aflaţi în imposibilitatea de a-şi plăti ratele lunare, clienţi bun-platnici până la apariţia crizei? Şi ne referim la soluţii care să vizeze întreaga perioadă de creditare, nu soluţii pe termen scurt. Ne dorim soluţii care să acopere o parte semnificativă a costurilor apărute în urma creşterii CAS. Zilnic sosesc reclamaţii şi sesizări, aproximativ 200 de reclamaţii pe această speţă.”(Marius Dunca, preşedinte ANPC)
RADOR
Nu uitaţi, Radio Cluj se poate asculta şi online la: https://www.radiocluj.ro/asculta-live/