Sistemul de ticketing din Cluj Napoca verificat de DNA si DLAF
Licitaţia pentru amenajarea sistemului de ticketing din Cluj Napoca este anchetată de procurorii DNA şi Departamentul de Luptă Antifraudă.
Cercetarea are la bază suspiciunea că firma care a câştigat licitaţia a falsificat un document, ca să se încadreze în condiţiile impuse prin caietul de sarcini.
Articol editat de DSRNetworkAdmin, 9 februarie 2015, 11:54 / actualizat: 10 februarie 2015, 9:44
Plângerea, depusă de o altă firmă participantă, vizează licitaţia derulată în 2013, a cărei valoare este de 21 de milioane de lei.
Primarul Emil Boc a declarat că verificările nu blochează implementarea sistemului de ticketing şi a adăugat că documentele depuse la acea vreme erau vizate de instituţiile emitente.
Ce pot să vă spun este că două firme s-au contestat între ele şi urmează să se decidă dacă documentaţiile pe care le-au depus sunt corecte. Noi am luat ceea ce s-a depus cu semnătura autorităţii statului, cu ştampila autorităţii statului. Deci până la demonstrarea acestui fals licitaţia este corectă. (Emil Boc)
Prin realizarea sistemului de ticketing, în Cluj Napoca vor fi amenajate 87 de staţii, se vor monta 61 de automate pentru eliberarea tichetelor şi se dotează cu validatoare toate mijloacele de transport în comun.
Întregul sistem trebuie să devină funcţional până în vara acestui an.
Mihai Miclăuş