Cele mai vândute maşini la început de 2015
Începutul de an a fost unul destul de agitat pentru producătorii de automobile premium. După primele două luni ale anului 2015, Audi îşi menţine poziţia de lider în clasamentul de vânzări pe plan mondial.
Articol editat de , 21 martie 2015, 12:00
După ce a surprins pe toată lumea, preluând conducerea în clasament la finalul lunii ianuarie, Audi reuşeşte să vândă 122.500 de unităţi şi în luna februarie, ceea ce îi asigură în continuare poziţia de lider în zona constructorilor premium.
BMW a recuperat întârzierea din prima lună şi, după luna februarie, reuşeşte să urce pe locul al doilea în topul premium la nivel mondial.
Mercedes-Benz a avut parte de o lună bună comparativ cu anul trecut, dar a vândut mai puţin faţă de rivalii săi direcţi şi asta aşează marca germană pe ultimul loc al podiumului.
După ce în luna ianuarie Audi a fost noul lider al vânzărilor de automobile premium, depăşind BMW după câteva zeci de luni de glorie bavareză în vânzări, luna februarie a adus o scădere de ritm pentru constructorul din Ingolstadt.
Dacă în prima lună a anului 2015, Audi urca pe primul loc cu 137.700 de automobile vândute, februarie a fost închis cu 122.500 de unităţi livrate. Cu toate acestea, luna februarie 2015 a însemnat o creştere a vânzărilor cu 4.2% faţă de luna februarie 2014.
RADOR
Nu uitaţi, Radio Cluj se poate asculta şi online AICI: