Numărul reclamaţiilor privind achiziţiile pe internet s-a triplat
Numărul reclamaţiilor înregistrate în 2014 la protecţia consumatorilor privind achiziţiile pe internet s-a triplat în decurs de un an. Anunţul a fost făcut, marţi, 24 martie, de preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, Marius Dunca.
El a mai precizat că 90% dintre sesizări au fost întemeiate şi au vizat mai ales depăşirea termenului de livrare sau calitatea produselor. Cele mai multe sunt din perioada sărbătorilor sau de Black Friday.
Marius Dunca a apreciat că numnărul mare de reclamaţii s-ar putea datora faptului că au crescut numărul firmelor şi a vânzărilor pe internet. El a atras atenţia că situaţia este mult mai gravă în comerţul tradiţional.
Conform datelor oficiale, numai 10% dintre români achiziţionează bunuri sau servicii din mediul online. Ţinta autorităţilor este ca procentajul să ajungă la 30% până în anul 2020.

Articol editat de Camelia Velțan, 24 martie 2015, 18:03
RADOR