Cel mai rău drum naţional din România
Lucrări în ritm de melc pe şantierul celui mai distrus drum naţional din România.
Articol editat de DSRNetworkAdmin, 8 iulie 2015, 11:31
Şoseaua Oradea Deva a intrat în reparaţii în urmă cu aproximativ 3 ani şi ar fi trebuit finalizată în acestă primăvară.
Pe drumul în lungime de 188 de kilometri s-au realizat până acum mai puţin de 50% din lucrări, în principal din cauza ritmului lent de lucru al constructorului.
Situaţia a constatat-o inclusiv directorul Companiei de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR), Narcis Neaga, care a făcut o vizită neanunţată pe acest şantier.
La punctele de lucru el a găsit doar câţiva muncitori şi un număr redus de utilaje, cu care nu se putea lucra la capacitate normală.
În ritmul actual, lucrările pe DN 76 nu vor fi finalizate nici în 2017. Și atunci, dacă noi vom pierde bani europeni din cauza nefinalizării acestui proiect de către constructori, sa-și piardă și ei dreptul de a mai lucra în România. Știu că toată lumea dă vina pe noi, cei de la CNADNR, dar este inadmisibil ca de acum o lună, când am vizitat șantierele și când constructorii s-au angajat să lucreze la capacitate maximă, acum să constat că am rămas la același stadiu. (directorul CNADNR Narcis Neaga)
Reprezentanţii companiei spun că, în urma întâlnirii avute cu constructorii şi cu reprezentanţii direcţiei regionale de drumuri, în ultimele zile lucrările se execută în ritm mai alert.
Din cauza întârzierilor, pe tronsonul Oradea – Beiuş al acestui drum contractele chiar au fost reziliate, iar compania a scos la licitaţie lucrările care mai trebuie executate.
Mihai Miclăuş