Bistriţa se vrea mai vizibilă pe reţelele de turism
Primăria Municipiului Bistriţa a început lucrările de amenajare a Centrului Naţional de Informare şi Promovare Turistică, care va funcţiona în corpul de clădire al primăriei actuale, în spaţiul care până de curând a fost al centrului de relaţii cu publicul.
Articol editat de , 20 august 2015, 08:00
Proiectul beneficiază de o asistenţă financiară nerambursabilă de 610 192 de lei, prin Programul Operaţional Regional 2007 – 2013, în timp ce contribuţia primăriei bistriţene este de 17 040 de lei.
Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică Bistriţa va beneficia de o bază de date online extrem de performantă, care, se estimează că în cinci ani de zile va avea peste 100 de mii de vizitatori virtuali pe an.
Viitorul Centru Naţional de Informare şi Promovare Turistică Bistriţa va fi inclus în reţeaua naţională de promovare turistică şi va fi deservit de doi angajaţi cu normă întreagă.
Florin Săsărman
Ascultă Radio Cluj online AICI: