Trucul lui David Copperfield inspirat de rețele de socializare
David Copperfield cumpără de la spaniolul Jorge Blass un truc de magie inspirat de reţele de socializare.

Articol editat de Bianca Câmpeanu, 17 septembrie 2015, 18:00
Iluzionistul spaniol Jorge Blass i-a prezentat şi vândut lui David Copperfield drepturile de autor pentru un truc de magie inspirat din reţelele de socializare şi care va fi prezentat într-un spectacol.
Este vorba despre alegerea la întâmplare a unui prieten de pe Facebook sau Twitter, urmând ca acesta să se teleporteze până pe scena unde se realizează show-ul. Originalitatea şi noutatea acestui joc de iluzionism l-a impresionat atât de mult pe magicianul american, încât în urmă cu câteva săptămâni, l-a contactat pe spaniol pentru a-i arăta trucul. În plus, el a cumpărat drepturile de autor pentru truc, în aşa fel încât să-l poată prezenta în spectacolul său.
RADOR
Radio Cluj se poate asculta şi online AICI.