Ce reclamă sătmărenii la Protecţia Consumatorilor?
Produsele electronice şi electrocasnice, telefoanele mobile şi serviciile de telefonie mobilă, dar şi creditele pentru consumatori, ocupă primele locuri în statistica reclamaţiilor depuse la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Satu Mare.
Articol editat de Camelia Velțan, 14 octombrie 2015, 13:42
În perioada ianuarie-septembrie 2015, au fost înregistrate 411 reclamaţii, din care doar 46 au fost considerate neîntemeiate.
Pe primul loc, cu 49 de reclamaţii, se situează produselele electronice şi electrocasnice, urmate de telefoanele mobile, cu 45 de reclamaţii, creditele pentru consumatori, cu 39 de reclamaţii şi serviciile de telefonie mobilă, cu 35 de reclamaţii.
Pe de altă parte, în urma activităţilor de control efectuate de Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Satu Mare, au fost întocmite peste 850 de procese verbale de constatare a contravenţiei, şi au fost aplicate amenzi în valoare totală de aproape 1,5 milioane lei.
Stela Tudor
Ascultă Radio Cluj online AICI: