UNTOLD câștigă două premii Silver Drum
Campania „Pay with Blood”, derulată de UNTOLD Festival cu sprijinul McCann Worldgroup România și Institutul Național de Transfuzie Sanguină (INTS) a câștigat 2 premii la cea de 22-a ediție a Festivalului Internațional de Publicitate Golden Drum, cel mai important eveniment de acest tip din Europa Centrală și de Est, desfășurat la Portoroz, Slovenia.
Articol editat de cristina.rusu, 28 octombrie 2015, 06:00 / actualizat: 4 august 2017, 12:38
Campania “Pay with Blood” a avut 5 nominalizări în cadrul competiției şi a câştigat 2 premii Silver Drum la categoriile New or innovative și Public Relations.
“Pay with blood” a fost creată pentru a încuraja donarea de sânge și creșterea gradului de conștientizare a nevoii reale de sânge la nivel de țară.
Campania s-a desfășurat la nivel național în perioada 14-28 iulie și a înregistrat un număr de peste 1500 de donatori, reprezentând peste 3100 de vieți salvate.
Potrivit datelor Institutului Național de Transfuzie Sanguină, doar 1,7% dintre români donează sânge anual, astfel, România se află printre ultimele trei țări din Europa după numărul de donatori.
În 2014, au fost donate la nivel național aproximativ 429.000 de unități de sânge. Acestea au fost procesate pentru obținerea a aproximativ 110.000 de produse de sânge, cererea fiind de aproximativ 200.000.
Recunoaşterea internaţională obţinută la festivalul Golden Drum 2015 este o confirmare a faptului că inițiativa a fost una inedită care a atras atenția asupra nevoii reale de sânge în România. Am vrut să contribuim activ la creșterea numărului de donatori și, în același timp, să oferim fanilor o metodă unică de a-și plăti biletul la festival. Uitându-ne și la numărul mare al celor care au ales să se alăture inițiativei suntem încrezători în potențialul de mobilizare existent la nivelul întregii comunități și suntem convinși că orice inițiativă de acest fel va fi suținută pe viitor de tinerii din România. Le mulţumim celor de la Institutul Național de Transfuzie Sanguină și McCann România pentru susţinerea pe care ne-au oferit-o în dezvoltarea acestei campanii. (Adrian Chereji, Director de Marketing și Comunicare UNTOLD Festival)
Ediția a doua UNTOLD Festival va avea loc în 4-7 august 2016, iar pe scenele festivalului de la Cluj-Napoca vor urca cele mai mari nume din topurile muzicale internaționale.
Prima serie de 10.000 de abonamente a fost epuizată în mai puțin de o oră de la punerea acestora în vânzare. Biletele și abonamentele vor avea o politică de preț asemănătoare cu cea practicată în 2015, prețurile crescând progresiv, pe măsură ce se apropie festivalul sau sunt prezentanți artiștii din line-up.
Redacția
Radio Cluj se poate asculta și online, AICI.