Un nou centru de frumuseţe deschis la Cluj
Într-o eră care face ca produsele cosmetice să fie aceleaşi din New York la Bucureşti şi înapoi, foarte puţine branduri reuşesc să facă faţă globalizării economice.
Articol editat de Carmen Sas, 17 noiembrie 2015, 14:53 / actualizat: 17 noiembrie 2015, 16:04
Unul dintre aceste exemple este brandul clujean de tradiţie, Farmec, care reuşeşte să se impună ca fiind cel mai mare producător român de cosmetice, un brand emblemă pentru România, al cărui portofoliu impresionează o lume întreagă prin produse actuale și moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are acreditări internaționale ale proceselor de fabricație și comercializează produsele din portofoliu în peste 30 țări.
Valoarea economică a societăţii este recunoscută de consumatorii din ţară, pentru care firma a iniţiat un nou concept de store, axat pe identificare soluţiilor optime pentru fiecare persoană.
Compania a inaugurat marţi, 17 noiembrie, cel de-al treilea magazin concept chiar în oraşul în care îşi are laboratoarele: Cluj Napoca.
Pe lângă linia nouă de produse de îngrijire şi dermatocosmetice care pot fi testate gratuit, „doctorul în frumuseţe” îşi propune fidelizarea clientelei, graţie unui concept relativ nou pe piaţa românească, cel puţin în Cluj Napoca: interactivitate client-vânzător, un proces deschis şi sincer, care va avea loc în magazinul proaspăt renovat. Concret, clienta/ul (şi asta pentru că există şi produse adresate exclusiv bărbaţilor) poate beneficia de testare gratuită a tenului şi stabilirea exactă a tipului de tratament adecvat felului acestuia.
text: Carmen Sas/foto: Alina Nechita
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI.