Facebook face îmbunătățiri la butonul de „Like”
Facebook le va permite în curând utilizatorilor să îşi exprime trăirile mai mult decât prin intermediul butonului de „Like”.
Articol editat de cristina.rusu, 4 februarie 2016, 12:00
Reţeaua socială plănuieşte o lansare a cinci noi butoane emoji, la nivel global în următoarele săptămâni, pe care utilizatorii să le folosească în loc de „Like”.
Potrivit Bloomberg, noul Facebook Reactions va include emoticonurile „Love”, „Sad”, „Angry”, „Happy” şi „Wow”.
Încă o reacţie care a fost testată pe unele pieţe este „Yay”, dar se pare că nu va fi lansată, întrucât Facebook spune că simbolul „nu a fost înţeles de toată lumea”.
Chris Cox a condus echipa care a ajutat la crearea şi testarea noilor butoane Facebook Reactions, cu sprijin din partea CEO-ului Facebook, Mark Zuckerberg.
În interiorul companiei, au existat discuţii cu privire la modul în care poate fi adăugată opţiunea, fără ca fiecare postare să pară aglomerată cu lucruri pe care să dai click. Cu cât este mai simplu de utilizat, cu atât oamenii vor folosi mai mult.
Zuckerberg a avut o soluţie: să fie adăugat butonul de „Like” sub fiecare post, dar dacă cineva de pe smartphone apasă mai lung pe acel buton, celelelate opţiuni să apără instant.
Echipa Cox s-a ocupat de asta şi a adăugat animaţii pentru a clarifica înţelesul acestora, emoji-urile galbene fiind capabile să sară şi să schimbe expresii.
RADOR
Radio Cluj se poate asculta și online, AICI.