Cu duba pictată la promovat produse românești
După ce l-a servit pe Prințul Charles cu lapte, miere de albine și prune uscate din Sălaj, tânărul sălăjean Alin Prunean a pornit într-o adevarată campanie de promovare a produselor românești și produselor de artizanat în țară și străinătate.
Articol editat de cristina.rusu, 5 februarie 2016, 06:00
Înarmat cu o furgonetă pictată într-un mod inedit, Alin începe să colinde în primul rând prin România pentru ai convinge pe români că mâncarea și alimentele autohtone sunt de cea mai bună calitate:
Categoric mierea de pe Valea Barcăului, ulei presat la rece de la Luna, pălincă și alte multe bunătăți, gemuri din fructe de pădure, gem de măceșe, de afine, de coacăze, cireșe negre…
Este un proiect umbrelă care își propune să susțină micii producători autentici, care produc sănătos, de calitate, produs românesc, de asemenea adună și povești, experiențe de viață ale românilor care au rămas în România și care vor să schimbe ceva.
Ca proiecte pentru acest an va fi această caravană care va pleca în orașele mai mari din țară, probabil două târguri internaționale unde vrem să mai ieșim cu mierea, un blog deja lansat și un magazin online ce se lansează luna aceasta.
Această caravană își propune să îndemne consumatorul, să consume produs românesc, să aibă încredere în produsul românesc, că se poate produce de calitate, se poate mânca foarte sănătos din România și să fim mai atașați de valorile și produsele românești.
Caravana se va încheia la sfârșitul anului, nu înainte ca furgoneta să ajungă în marile județe și la marile târguri de profil.
Adrian Lungu
Radio Cluj se poate asculta și online, AICI.