„VINUL CETĂŢII”-primul produs co-brand
Din acest an la Alba Iulia se va regăsi expresia istorică a Cetăţii Alba Carolina în aroma unui vin aparte, falnic, întocmai ca zidurile cetăţii şi curat ca duhul oamenilor de pe Târnave: „Vinul Cetăţii.”
Articol editat de DSRNetworkAdmin, 6 februarie 2016, 06:00 / actualizat: 8 februarie 2016, 12:24
„Vinul Cetăţii”, este primul produs co-brand lansat joi, 4 februarie 2016, de Alba Iulia şi Jidvei-România, destinat în exclusivitate industriei ospitalităţii şi turismului.
Anul acesta, peste 18 000 de sticle de Rhine Riesling sunt pregătite pentru turiştii români sau străini, care vor ajunge la Alba Iulia şi care, se vor putea întoarce şi cu „Vinul Cetăţii”, un vin medaliat la concursuri internaţionale.
Dincolo de faptul că e un vin nu doar bun, e un produs de marketing, care completează tot ce s-a făcut în ultimii ani pentru promovarea Cetăţii. La drept vorbind, nu poți să rămâi la infinit în era magneților de frigider, iar turistul care vine în Cetate a evoluat și el, vrea altceva, mai elevat, mai profund și mai reprezentativ.
Altfel se întoarce acasă sau la prieteni cu un vin de colecție, care spune o poveste despre locul în care a fost, decât cu tradiționalul magnet. (Mircea Hava, primarul Municipiului Alba Iulia).
La rândul său, inginerul Claudiu Necşulescu, manager general, Jidvei – România, a apreciat că turiştii care vin la Alba Iulia vor dori să bea un vin din partea locului şi nu unul adus din străinătate.
Vinul Cetăţii, este un soi care se pretează foarte bine la păstrare, pentru vinoteci. Este un vin cu adresabilitate foarte largă, chiar dacă nu are un conţinut mare de zahăr. Are un complex de arome deosebite, care va fi pe placul consumatorilor de vinuri seci, cât şi a celor care consumă vinuri demiseci.
La anul, pentru „Vinul Cetăţii” va fi alocat un alt soi, funcţie de confirmările venite prin participarea la concursuri internaţionale. (Claudiu Necşulescu, general manager Jidvei – România)
În altă ordine de idei, primarul Mircea Hava a amintit la momentul lansării „Vinului Cetăţii”, că Alba Iulia a fost primul municipiu din ţară cu un manual de branding şi că vor urma şi alte produse, cum ar fi pâinea, care ar fi branduite cu Cetatea Alba Iulia.
Cezar Firu
Radio Cluj se poate asculta și online, AICI.