OMV Petrom Marketing a pierdut definitiv procesul cu Consiliul Concurenţei
OMV Petrom Marketing a pierdut, joi, 24 martie, definitiv procesul cu Consiliul Concurenţei, dar va plăti o amendă puţin mai mică.
Articol editat de Camelia Velțan, 24 martie 2016, 16:16
Înalta Curte a confirmat irevocabil încălcarea legii concurenţei de către această companie prin participarea la o înţelegere de tip cartel pe piaţa carburanţilor.
Consiliul Concurenţei precizează că instanţa a redus cu 20 la sută amenda, astfel că OMV Petrom Marketing, care la data faptei opera benzinăriile OMV, trebuie să plătească 109,8 milioane de lei.
Vă remintim că la sfârşitul lui 2011, şase mari companii petroliere au fost sancţionate cu aproape 880 de milioane de lei pentru încheierea unei înţelegeri anticoncurenţiale, aceasta fiind cea mai mare amendă din istoria Consiliul Concurenţei.
Radio România Actualităţi
Radio Cluj se poate asculta și online, AICI.