Utilizatorii Facebook distribuie tot mai puține postări personale
Utilizatorii de Facebook postează tot mai puține informații despre gândurile lor sau despre întâmplările prin care trec pe rețeaua de socializare, fapt care i-a determinat pe cei de la Facebook să introducă tot mai multe știri dedicate brandurilor sau să redistribuie videoclipuri.
Articol editat de Bianca Câmpeanu, 11 aprilie 2016, 14:00 / actualizat: 11 aprilie 2016, 19:04
Rata totală a mesajelor distribuite a scăzut cu 5,5 la sută între jumătatea anului 2014 și jumătatea anului 2015, rezultând mai puține postări pentru News Feed. Volumul postărilor personale ale utilizatorilor a scăzut cu 21 la sută în aceeași perioadă menționată. Declinul continuă și în acest an. Rețeaua Facebook a fost gândită tocmai pentru acest tip de mesaje personale, iar acest declin reprezintă o problemă serioasă pentru cei de la Facebook.
Aceştia au constituit deja o echipă care se ocupă de analizarea acestei situații și de identificarea unor modalități pentru creșterea distribuirii mesajelor personale pe paginile de profil ale utilizatorilor. Tot cei de la Facebook spun că oamenii continuă să distribuie o sumedenie de mesaje pe Facebook, nivelul total al mesajelor postate continuă să fie nu doar puternic, ci similar anilor anteriori.
RADOR
Radio Cluj se poate asculta şi online AICI: