Votul publicului la Gala Premiilor UNITER
Dacă până la urmă publicul plătitor de bilet validează sau nu un spectacol de teatru, şi anul acesta UNITER consultă publicul la Gala Premiilor UNITER prin campania interactivă Votul publicului.
Dacă până la urmă publicul plătitor de bilet validează sau nu un spectacol de teatru, şi anul acesta UNITER consultă publicul la Gala Premiilor UNITER prin campania interactivă Votul publicului.
Tot din 15 aprilie pagina de facebook şi site-ul UNITER primesc mesajele de încurajare ale altor artişti către cei aflaţi în competiţie în cursa pentru trofeul UNITER.
Asociat Galei, UNITER anunţă şi lansarea concursului de fotografie Oradea — Impresie. Variații Artistice, adresat tuturor celor ce doresc să comenteze în imagini frumusețea oraşului Oradea, gazda celei de-a 25-a ediţii a Galei Premiilor UNTER.
Participanţii trebuie să trimită maximum 3 fotografii însoţite de o scurtă descriere, în perioada 8 – 25 aprilie. Vor fi selectate cele mai bune zece imagini, ce vor fi promovate pe site-ul şi pe pagina de facebook a UNITER, începând cu data de 26 aprilie. Primele trei imagini care strâng cele mai multe voturi (like-uri) pe reţelele de socializare vor primi câte o invitaţie dublă la spectacolul Galei Premiilor UNITER din 9 mai. De asemenea, galeria foto cu cele 10 imagini din selecţia finală va fi prezentată publicului şi prin proiecţiile video ce vor avea loc în centrul oraşului în preajma evenimentului.
Oana Cristea Grigorescu