UNTOLD și FRF: United by music, United by football!
UNTOLD Festival și Federația Română de Fotbal inițiază un parteneriat strategic „United by music. United by football!”, care pune bazele unei echipe unită de profesionalism, pasiuni puternice și rolul de promotor al siguranței în cadrul evenimentelor.
Articol editat de cristina.rusu, 3 iunie 2016, 15:08
Altfel spus, cel mai bun festival din Europa face echipă cu sportul cel mai îndrăgit din România.
Mai presus decât un rezultat bun pe tabela de marcaj sau o ediție nouă de festival, miza comună a echipei UNTOLD și FRF este performanța, spectacolul și educarea publicului tânăr, puse cu ingeniozitate și creativitate în scenă sau pe teren, pentru experiențele unice ale fanilor. Împreună generăm emoții fără granițe!
Parteneriatul dintre UNTOLD și FRF unește eforturile a doi parteneri cu valori și atribute comune, precum:
• Echipă – formată din cei mai buni jucători și specialiști;
• Performanța – obiectivul comun al ambelor echipe și al fiecărui jucător în parte;
• Pasiune – motivul pentru care încercăm de fiecare dată să ne autodepășim;
• Emoție – fiecare reîntâlnire, meci sau ediție nouă de festival este un vector de emoții puternice atât pentru echipă cât și pentru fani;
• Speranța – Depășirea așteptărilor, obținerea rezultatelor dorite, revederea artistului preferat.
Întâiul pas împreună: lansarea primelor tricouri cântătoare din istoria fotbalului!
Cei doi parteneri lansează cel mai inovativ și simplu produs pentru fani și suporteri: primele tricouri cântătoare din istoria fotbalului.
Disponibile începând din 10 iunie în shopul online FRF, tricourile cântătoare sunt personalizate cu 5 variante de mesaje și un QR code.
O simplă scanare a QR code-ului de pe tricou oferă acces la aplicația de mobil UNTOLD Hai România cu care suporterii pot face gălăgie la meciurile naționalei, alegând din galeria de sunete vuvuzeaua, toba sau corul de suporteri.
Primele tricouri ale naționalei care cântă și fac gălăgie sunt personalizate cu 5 mesaje ce reprezintă valorile oricărui suporter și fan adevărat: Unstoppable – de neoprit, Unrivaled – fără rival, Untamable – de neîmblânzit, Unafraid – fără teamă, United – împreună.
Acestea sunt disponibile la precomandă de astăzi în shopul online frf, http://magazin.frf.ro/, cu livrare începând din 10 iunie.
Pe lângă tricourile inovative, parteneriatul dintre UNTOLD și FRF are obiective pe termen lung axate pe publicul activ, tânăr, pasionat de muzică și sport, precum:
• educarea tinerilor prin cultură și sport – educarea tinerilor înspre respectarea efortului și sacrificiul sportivului de performanță.
• susținerea performanței – organizarea de evenimente care să aibă rezonanță la nivel internațional. Susținerea performanțelor echipei naționale și ale festivalului care să aibă rezonanță la nivel international
• informarea și educarea participanților cu privire la siguranța in cadrul evenimentelor publice
• încurajarea tinerilor spre îmbinarea în mod armonios a pasiunilor, talentului, muncii și perseverenței
• educarea publicului cu privire la ceea ce reprezintă de fapt costul unui bilet – nu doar acces la un show muzical sau sportiv, ci și susținerea echipei inspre performanță.
• Incluziunea socială – promovarea integrării eficiente a persoanelor cu dizabilități fizice sau intelectuale în societate, prin sport și muzică.
Redacția
Radio Cluj se poate asculta și online, AICI.