Roboţii care ne pot înţelege sentimentele
Sony a anunţat că va crea un robot capabil să formeze legături emoţionale cu oamenii. Directorul executiv, Kazuo Hirai, nu a dezvăluit detalii specifice despre roboţi. Sony reintroduce „jocul roboţilor” după ce competiţia crescută din magazinele asiatice a condus la o tăiere masivă a costurilor în 2006.
Articol editat de , 13 iulie 2016, 06:00
Pe lângă popularitate, roboţii erau folosiţi de cercetători pentru mai multe activităţi, inclusiv turneul de fotbal din 2005. Zece ani mai târziu, mai multe companii au găsit modalităţi de a crea o interacţiune între oameni şi roboţi. SoftBank a adunat „emoţii” similare în legătură cu robotul companiei, Pepper, în timp ce Boston Dynamics l-a adus mai devreme pe SpotMini, un robot cu simţul umorului.
Nu este surprinzător că Sony voia să reintre în joc după ce a făcut furori acum câţiva ani cu câinii AIBO, pe care unii oameni i-au îndrăgit atât de tare încât le-au organizat chiar şi înmormântarea.
Sistemul PlayStation VR este stabilit să se lanseze în octombrie, iar Sony crede că este perfect pentru a avea succes în domenii precum entertainment şi gaming. În mare, Sony are multe idei în depozit pentru noua generaţie a tehnologiei.
RADOR
Ascultă Radio Cluj online AICI: