Curs gratuit pentru bloggeri, la Cluj. Locuri limitate
Dacă esti implicat într-o activitate de Marketing Digital, blogging sau redactare-editare de conținut web, știi, cu siguranță, că rebuie să fii în permanență în contact cu noile instrumente care te pot ajuta să fii printre cei mai buni, în domeniul tău.
Articol editat de DSRNetworkAdmin, 28 iulie 2016, 10:09 / actualizat: 29 iulie 2016, 10:38
Este vorba despre noul Contentlook, unul dintre cele mai recente instrumente apărute și care ajută la gestionarea și analizarea strategiilor de blogging și marketing digital.
O primă sesiune gratuită de curs, feedback și testare de produs are loc vineri, 29 iulie, de la ora 16, la Casa de Cultură a Studenților, din Cluj Napoca.
Este important pentru cei care lucrează în domeniu. Ne dorim să creăm instrumente cât mai utile și simplu de accesat. Pentru această sesiune de testare vom pune la dispoziție calculatoarele de care este nevoie. Locurile sunt limitate. Este vorba despre 25 de persoane pe care le așteptăm.
După ce vor avea parte de o sesiune de informare, vor primi produsul gratuit pe care îl vor folosi pentru blogurile personale și vor avea ocazia să-l testeze și în prezența noastră.
Sunt multe aspecte pe care nu le înțelegem din ceea ce se întâmplă în spatele site-urilor noastre și despre felul în care este transmis și receptat conțintul lor. (Călin Vingan, CTO Squirrly)
Participanții la sesiunea de instruire Contentlook vor avea șansa să câștige și câteva premii pe care le punem la dispoziție cum ar fi: E- cărți din Kindle Store Amazon și licențe de programe pentru optimizarea conținutului web.
Suntem preocupați să creăm cât mai bune softuri pentru bloggeri și online marketing. De exemplu, Squirrly este unul dintre programele noastre. Are peste 1.600.000 de descărcări. Neil Patel co-fondatorul Kissmetrics și Crazy Egg, dar și Brian Dean împreună cu alți peste 100 de experți content marketing au recomandat acest soft.
În cadrul acestei întâlniri avem informații interesante despre cum se realizează auditul de performanță al unui site, cum se crează o strategie mai bună de marketing, cum se măsoară și se stabilesc obiectivele de performanță, despre capacitatea de a crea sarcini pentru fiecare post de blog sau pagina de destinație, opțiunea de a gestiona și analiza campaniile, dar și activitatea de statistică în Google Analytics și Trello. (Călin Vingan, CTO Squirrly)
Pentru participarea gratuită la această întâlnire, înscrierile se fac AICI. Cele 25 de persoane selectate vor primi confirmare.
Alina Nechita