Brățări de fitness retrase de pe piață
Lanțul american de fast-food McDonald’s retrage mai multe milioane de brățări de fitness care sunt vândute în meniul „Happy Meal”, deoarece pot provoca iritaţii ale pielii copiilor sau apariţia de vezicule.
Articol editat de cristina.rusu, 24 august 2016, 12:00
Săptămâna trecută, McDonald’s a anunțat că nu a mai distribuit brățări, iar marţi a precizat că va retrage 29 milioane de brățări în SUA și 3,6 milioane de brăţări în Canada, relatează agenţia AP.
Au fost înregistrate mai mult de 70 de de cazuri de iritaţii ale pielii, după ce copiii au purtat acest gen de brățări, precum și șapte cazuri în care au apărut vezicule, a precizat Comisia pentru siguranța produselor de consum.
„Step-it” este o brățară de fitness din plastic de culoare albastră, verde, violet, portocaliu și roșu, seamănă cu un ceas și ar trebui să măsoare parametrii activităţii fizice.
Toţi clienţii trebuie să returneze brățările la McDonald’s şi în locul lor vor primi o jucărie, un iaurt sau o pungă în care sunt felii de mere.
Brăţările, fabricate în China, au fost vândute în perioada 9-17 august, precizează agenţia americană AP.
RADOR
Radio Cluj se poate asculta și online, AICI.