Telefonia mobilă, aparatura electronică şi electrocasnică şi serviciile financiare – în topul reclamaţiilor la OPC
Peste 430 din cele 503 reclamaţii depuse de sătmăreni la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor în ultimele nouă luni ale acestui an, au vizat produsele şi serviciile nealimentare.
Articol editat de , 28 octombrie 2016, 14:15
Din cele 436 de reclamaţii depuse, 426 au fost soluţionate, din care 269 în favoarea consumatorilor. Cele mai multe sesizări au vizat garanţiile la aparatura electronică şi electrocasnică precum telefoanele mobile, laptopurile, computerele, televizoarele, maşinile de spălat, aspiratoarele, dar şi consturile majorate la contractele de telefonie mobilă, serviciile de internet furnizate de operatorii Organge, Telekom, RCS RDS.
Alte 39 de reclamaţii au fost depuse pentru produsele şi serviciile financiare, din care doar 13 au fost soluţionate în favoarea consumatorului. Aspectele sesizate s-au referit la contractele de credite bancare, comisioanele de urmărire a riscurilor, dobânzile revizuibile semestrial, marja la dobândă majorată abuziv şi cardurile de credit cu comisioane abuzive.
Pentru produse şi servicii alimentare au fost înregistrate 27 de reclamaţii, din care 14 au fost soluţionate în favoarea consumatorului.
Stela Tudor