Magazin online pentru ceasuri de lux elvețiene
Compania elvețiană IWC va încerca să vândă online un ceas la preţul de 121.000 de dolari, notează Bloomberg.
Articol editat de Bianca Câmpeanu, 15 noiembrie 2016, 10:00
Potrivit Agenției Bloomberg, producătorii unui brand renumit de ceasuri de lux caută noi metode de comercializare a produselor lor, pe fondul scăderii vânzărilor și a problemelor cu care se confruntă industria producătoare de ceasuri. Modelele de ceasuri fabricate de IWC, inclusiv Portofino și Portugieser, vor fi scoase la vânzare, săptămâna viitoare, pe site-urile Yoox Net-a-Porter Group.
Producătorii elvețieni de ceasuri pătrund tot mai activ pe piața electronică de vânzare a produselor de lux, din cauza unor scăderi la capitorul vânzări şi exporturi. Pentru cei de la IWC va fi prima tentativa de a vinde online ceasuri de lux.
Cei de la Hermes au înregistrat deja vânzări online în valoare de 25.000 de dolari, pe site-ul propriu. LVMH a angajat un specialist de la Apple pentru a soluţiona problema legată de vânzări. Compania elveţiană Tag Heuer a înregistrat o dublare a vânzărilor online, în anul 2016, cifră care poate deveni un record pentru producătorii elveţieni de ceasuri.
RADOR
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.