Informaţii utile pentru cum puteţi vota pe 11 decembrie
Autoritatea Electorală Permanentă anunţă că a certificat aplicaţiile informatice, care vor fi folosite la centralizarea rezultatelor votării la alegerile parlamentare din 11 decembrie şi le-a pus la dispoziţia Biroului Electoral Central şi a competitorilor electorali.
Articol editat de Andrei Cretoiu, 3 decembrie 2016, 14:57
De mâine, duminică, într-o săptămână, cetăţenii români cu drept de vot sunt chemaţi la urne pentru a-şi alege reprezentanţii în parlament. Ministerul de Interne a lansat o campanie de informare privind votul de duminica viitoare, prin care se promovează corectitudinea şi respectarea legislaţiei în acest domeniu. Reprezentanţi ai ministerului au mers, sămbătă, într-un centru comercial în Bucureşti unde au împărţit pliante şi au stat de vorbă cu cetăţenii. Comisarul şef în Ministerul de Interne, Alin Banu.
Alin Banu: În cadrul pliantelor, se găsesc informaţii legate de orele în care se poate vota, de asemenea numărul de buletine de vot pe care le primeşte fiecare persoană care votează, care sunt drepturile şi să cunoască informaţii legate de vârsta minimă, adică 18 ani împliniţi pentru a vota, unde anume trebuie votat, la ce secţie şi e important să spunem că la secţia de votare la care este arondat sau dacă se află în localitatea din judeţul de domiciliu, la orice secţie de votare de pe listele suplimentare, cum se poate vota – şi aici ne referim la cartea de identitate, buletin sau paşaport diplomatic sau de serviciu şi, totodată, în acest pliant găsim ceea ce interzice legea, să se introducă în urne mai multe buletine de vot, să se ofere bani, bunuri sau alte foloase, să se voteze fără drept sau de mai multe ori.
Romania Actualităţi