City Report – o nouă aplicaţie pentru cetățenii cu spirit civic
O aplicaţie care îi va scuti pe cetăţeni să trimită sesizări scrise referitoare la diverse probleme constatate în oraş, va fi dezvoltată în acest an la nivelul Primăriei Satu Mare.
Articol editat de , 22 februarie 2017, 17:30
Este vorba despre aplicaţia City Report, care va putea fi descărcată pe telefoanele Android, după modelul care funcţionează deja în municipiul Oradea şi are peste 1.000 de utilizatori.
Miercuri, 22 februarie, în cadrul unei conferinţe de presă, Butka Gergo, noul consilier al primarului pe probleme de marketing şi evenimente, a precizat că după ce sesizarea va fi trimisă de pe telefonul mobil, cetăţeanul care a trimis sesizarea va putea vedea şi de către cine a fost preluată şi dacă problema semnalată este rezolvată sau este în curs de rezolvare.
O altă aplicaţie ce va fi dezvoltată în acest an la nivelul Primăriei Satu Mare este sistemul GSuits de la google. Folosirea aplicaţiei de către angajaţii Primăriei va face ca toate datele care până acum erau transmise în format tipărit între birouri, să fie transmise exclusiv on line.
Stela Tudor
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.