Sancțiuni aspre pentru publicitatea înșelătoare
O campanie de informare în legătură cu publicitatea înşelătoare şi comparativă a fost lansată de Ministerul Finanţelor Publice.
Articol editat de Camelia Velțan, 1 martie 2017, 13:22
Aproape 450 de firme, care comercializează produse alimentare, băuturi şi tutun, fac parte din eşantionul selectat pentru această acţiune. Proiectul are scopul de a le furniza comercianţilor informaţii despre prevederile legale din domeniul publicităţii înşelătoare şi comparative, precum şi despre consecinţele acestor practici.
De asemenea, sunt analizate mesajele campaniilor publicitare pe care aceste firme le derulează, iar în cazul în care se constată încălcarea legislaţiei în domeniu vor fi aplicate sancţiuni.
Acţiunile de informare şi verificare sunt realizate de reprezentanţi ai structurilor de specialitate din direcţiile regionale ale finanţelor publice.
În perioada următoare vor începe verificări similare şi în cazul produselor farmaceutice, activităţilor din turism şi comerţului cu produse nealimentare.
Radio România Actualităţi
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.