Unu plus unu fac unu?
De la arimetică ştim că unu plus unu fac doi. Totuşi, marii retaileri din România vor să ne convingă, însă, că unu plus unu fac unu sau, chiar, că doi plus unu fac doi.
Articol editat de cristina.rusu, 16 martie 2017, 17:36
Nu întotdeauna le iese, pentru că organele de control constată adesea, că, la pachetele promoţionale de produse, se practică mica ciupeală.
E vorba de câteva zeci de bani, ne spune preşedintele Asociaţiei Consumatorilor din România, Costel Stanciu – dar, rentează când în joc sunt sute de mii de clienţi.
Amenzile pentru practici comerciale necinstite pot ajunge la 100.000 de lei dar pentru marile lanţuri comerciale, aceste sume sunt neglijabile.
Comisarul şef-adjunct al Oficiului pentru Protecţia Consumatorului Cluj, Ioana Katona, spune că vânzătorii sunt obligaţi, prin lege, să afişeze şi preţul individual al produselor din pachetul promoţional astfel încât cumpărătorul să aibă un termen de comparaţie.
Ovidiu Moldovan
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.