Proceduri de asigurare a fluxului informațional în situații de urgență
Secretarii primăriilor din judeţul Maramureş au fost convocaţi la o întâlnire care s-a desfăşurat la Prefectura Maramureş.
Articol editat de , 18 octombrie 2017, 08:36
Aceasta a vizat aspecte referitoare la procedura operaţională cu privire la modul de întocmire, transmitere şi conţinutul rapoartelor operative şi de sinteză privind efectele manifestării fenomenelor hidrometeorologice.
Prefectul Vasile Moldovan a explicat că scopul procedurii este de a asigura fluxul informaţional pe timpul întocmirii/primirii/transmiterii rapoartelor operative şi de sinteză de către comitetele locale pentru situaţii de urgenţă şi grupurile de suport tehnic care asigură sprijin.
După transmiterea acestora la nivel central, Administraţia Naţională a Rezervelor de Stat şi Probleme Speciale împreună cu MAI, elaborează proiectul de Hotărâre a Guvernului pentru acordarea ajutorului umanitar.
Alte teme abordate au fost procedura de scoatere a produselor din rezerva de stat, stimularea participării în învăţământul preşcolar a copiilor proveniţi din familii defavorizate şi legile fondului funciar.
Radio Sighet