Reclamaţiile online la Protecţia Consumatorilor se pot depune doar după program
Articol editat de Carmen Sas, 21 noiembrie 2017, 12:07 / actualizat: 27 noiembrie 2017, 10:44
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a pus recent la dispoziţia populaţiei un nou instrument de a depune reclamaţii. Este vorba de un formular online, prin care consumatorii pot trimite o sesizare în cazul în care nu au reuşit să ajungă la o înţelegere cu agenţii economici. Totuşi, instrumentul online prezintă o limitare cel puţin neobişnuită pentru utilizatorul de internet al zilelor noastre: sesizările pot fi depuse doar după program, la fel ca în sediile instituţiei.
Primirea reclamaţiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor. Conform prevederilor legale reclamaţiile şi sesizările se fac în format scris sau în format electronic sau se depun personal, apare pe site-ul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor. Jurnaliştii au descoperit că există un program de funcţionare şi pentru reclamaţiile depuse online, posibilitatea fiind activă doar în orele de lucru din birourile ANPC.
Birourile judeţene ale Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor sunt deschise în intervalul orar 8.30-16.30 luni, marţi, miercuri şi vineri şi între 8.30-18.30 în zilele de joi. Sesizările online se pot depune la adresa reclamatii.anpc.ro.
Andreea Nagy
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.