Sute de reclamaţii la OPC pentru produse şi servicii nealimentare
Articol editat de , 18 ianuarie 2018, 13:34
Peste 85% dintre reclamaţiile depuse de sătmăreni în anul 2017 la Protecţia Consumatorilor, au vizat produsele şi serviciile nealimentare.
În total, anul trecut au fost depuse la OPC Satu Mare 484 de reclamaţii, din care 378 au fost cercetate şi soluţionate. Dintre acestrea, 282 au fost soluţionate în favoarea clienţilor, 69 au fost considerate ca neîntemeiate, iar 27 au fost incluse în categoria reclamaţiilor nesoluţionabile. Din totalul reclamaţiilor depuse, 412 au fost pentru produse şi servicii nealimentare. Acestea au vizat aspecte precum costuri majorate la contracte de telefonie mobilă, servicii de internet și TV, prestări de servicii necorespunzătoare de către firmele de curierat, transportul de călători, comenzi online neonorate, etc.
Cu prilejul acţiunilor de control au fost încheiate peste 1.600 de documente de control, din care mai mult de 1.000 au fost sancţiuni contravenţionale în valoare totală de 1.570.100 lei.
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.