Aplicaţia „My Cluj”
Articol editat de Andreea Leonid, 23 ianuarie 2018, 12:28 / actualizat: 10 februarie 2018, 12:19
O aplicaţie pentru telefonul mobil sau pentru calculator le permite clujenilor să transmită către autorităţi sesizări legate de trafic, parcări, curăţenie sau alte probleme administrative.
Aplicaţia My Cluj se descarcă ușor, este simplu de folosit, iar sesizările primesc răspuns rapid de la primărie, spune viceprimarul Dan Tarcea, invitat în această dimineață în matinal la Radio Cluj:
Aș vrea să spun tuturor clujenilor că există o aplicație care se numește My Cluj care poate fi descărcată pe telefon și acolo pot să facă toate sesizările pe care le au de făcut și aceste sesizări vor ajunge direct la funcționarul public cu număr în info chat; info chat este programul de monitorizare și de ordonare a tuturor cererilor și solicitărilor pe care le adresează cetățenii către Primăria Municipiului Cluj Napoca.
Este o modalitate foarte simplă, poate să fie aplicație sau de pe un calculator, dacă au și în câteva minute se face sesizarea și ajunge direct la funcționar. (Dan Tarcea)
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.