Administratori de bloc, doar cu atestat
Articol editat de , 30 ianuarie 2018, 12:07
În premieră pentru municipiul Satu Mare, la nivelul Primăriei va fi organizat examen în vederea obţinerii atestatelor de către persoanele care doresc să deţină funcţia de administrator imobile la asociaţiile de proprietari.
Prin intermediul unui comunicat de presă, conducerea Primăriei informează că examenul va fi organizat în luna februarie, după ce în prealabil, candidații au urmat un curs de pregătire profesională în domeniul administrator imobile – organizat în condiţiile legii.
Cei care doresc să obțină acest atestat pot depune dosarul de concurs până cel târziu în 2 februarie, ora 16:00, la sediul instituţiei, camera 11.
Pentru a sprijini și promova constituirea asociațiilor de proprietari, în 2017, Primăria municipiului Satu Mare a realizat pentru prima dată o inventariere a asociaţiilor de proprietari.
Până în prezent au fost luate în evidenţă 223 de asociaţii de proprietari din 965 de blocuri verificate.
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.