Antonia, funcționarul care nu vorbește urât cu cetățenii și poate lucra 24 de ore din 24
Articol editat de Camelia Velțan, 9 martie 2018, 14:22
Conducerea Primăriei Cluj-Napoca vrea să facă din Antonia funcționarul perfect, care nu se enervează, nu vorbește urât cu cetățenii, nu obosește, are tot timpul chef de muncă și poate lucra 24 de ore din 24.
Un prim prototip al acestui funcționar ar trebui să fie pregătit să rămână permanent în schimb încă de luna viitoare și va avea sarcina de a tria și direcționa cererile depuse de cetățeni spre serviciile care trebuie să le rezolve.
Coordonatorul Centrului de Informare pentru Cetățeni, Oana Buzatu, spune că Antonia va elibera inclusiv numere de înregistrare pentru documentele depuse, astfel încât oamenii să fie siguri că solicitarea lor a intrat în atenția primăriei.
Funcționarul electronic va suplimenta, practic, modalitățile de acces ale cetățeanului către serviciile publice, 24 ore din 24. Cineva care va dori să depună o cerere, să facă o plată sau să obțină o informație legată de administrație, va putea să facă acest lucru într-un spațiu dedicat, ceea ce astăzi nu este posibil în nicio primărie din România. Odată depuse solicitări cu ajutorul acestui funcționar electronic, toate intermedierile fizice ale transportului documentului dintr-un cartier în altul sau de la Registratură la direcțiile de specialitate vor fi reduse prin comunicarea aceasta directă între cetățean și funcționarul electronic. (Oana Buzatu, coordonatorul Centrului de Informare pentru Cetățeni)
Reprezentanții primăriei speră că într-o jumătate de an vor reuși să o facă pe Antonia să lucreze la capacitate maximă.
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.