50 de maramureșeni s-au adresat Biroului Pacientului din Baia Mare
Articol editat de , 26 martie 2018, 11:29
Conducerea Spitalului Județean și reprezentanții Asociației Prietenii Spitalului “Dr. Constantin Opriș” Baia Mare și-au prezentat raportul de activitate pe anul trecut.
În raport se arată că numărul cazurilor semnalate la Biroul Pacientului a fost de 50, dintre care: 20 de cazuri pentru consiliere, 12 persoane au făcut reclamații în scris, 2 cazuri de sugestii iar 9 persoane au adus scrisori de mulțumire, restul fiind persoane care nu au dorit să își divulge identitatea și să parcurgă toate procedurile de înregistrare a doleanțelor.
În ce privește natura problemelor, se menționează că, cele mai frecvente aspecte pe care pacienții le sesizează sunt legate de comunicarea deficitară cu cadrele medicale, apoi numărul redus de consultații în ambulatoriu acoperite de CAS și timpii mari de așteptare în cazul anumitor examinări medicale.
Biroul Pacientulului a fost înființat de Asociația Prietenii Spitalului ”Dr. Constantin Opriș” Baia Mare în urmă cu un an și funcționează în cadrul Spitalului Județean.
Radio Sighet
Radio Sighet poate fi ascultat online AICI!