Contractele de telefonie mobilă, internet și tv, reclamate la Protecția Consumatorilor
Articol editat de , 12 iulie 2018, 17:35
Aproape 90% dintre reclamațiile depuse de sătmăreni în luna iunie la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor, au fost pentru servicii și produse nealimentare.
Cele mai frecvente reclamații au avut ca obiect costurile majorate la contractele de telefonie mobila, servicii de internet și tv, precum și calitatea necorespunzătoare a serviciilor de telefonie mobilă.
Alte reclamații au vizat neacordare sau anulare garanțiilor pentru aparatură electrocasnică precum hidrofoare, mașini de spălat haine și vase, aparate aer condiționat, cuptoare cu microunde și microcentrale de apartament. Totodată, au mai fost depuse reclamații și pentru lucrări de tâmplărie PVC și mobilier la comandă, care nu au respectat standardele de calitate.
În total, în intervalul 1-30 iunie, au fost depuse la OPC Satu Mare 50 de reclamații, 44 dintre acestea fiind pentru servicii și produse nealimentare.
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.