Ce au reclamat maramureșenii la OPC în 2018
În anul 2018, la Comisiariatul pentru Protecția Consumatorilor Maramureș au fost înregistrate peste 1.200 petiții.
Cele mai ulte dintre ele au făcut referire la produsele alimentare și nealimentare neconforme, dar au mai fost reclamate produse și servicii financiar-bancare, abonamente de telefonie fixă sau mobilă, nerespectarea clauzelor contractuale de către diferiți operatori economici.
Alte nereguli au privit nerespectarea drepturilor de retragere a consumatorilor din contractele încheiate la distanță în afara spațiilor comerciale, defecțiuni la produse de folosință îndelungata apărute în termenul de garanție, precum și spețe legate de anularea garanțiilor bunurilor de folosință îndelungată.
Din cele 1.236 de petiții înregistrate, 88 sunt în perioada de cercetare, iar din cele 1.148 soluționate , cele mai multe au fost reclamații neîntemeiate.
Ioana Popovici
Radio SIghet, poate fi ascultat și online AICI!