Se dorește reabilitarea clădirii în care își desfășoară activitatea serviciile de permise și pașapoarte
Articol editat de , 5 februarie 2019, 07:37
Se caută soluții pentru reabilitarea clădirii în care își desfășoară activitatea serviciile publice comunitare de permise și pașapoarte.
Prefectul județului Maramureș Vasile Moldovan a convocat o întâlnire de lucru pentru identificarea de soluții în vederea reabilitării clădirii în care își desfășoară activitatea Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatricularea a Vehiculelor Maramureș, respectiv Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple.
” Avem tot interesul să oferim servicii de calitate cetățenilor care apelează la cele două servicii publice comunitare în vederea eliberării documentelor de călătorie, respectiv susținerea examenului de dobândire a permisului de conducere, preschimbarea permisului de conducere și a certificatului de înmatriculare, respectiv eliberarea numerelor de înmatriculare. În acest context, am alcătuit un grup de lucru pentru a putea întocmi un proiect prin care să accesăm fonduri europene în vederea reabilitării imobilului”.(Prefectul Vasile Moldovan)
Echipa de proiect va identifica fluxul și procedurile necesare care trebuie îndeplinite pentru reabilitarea structurii clădirii, inclusiv acoperișul, instalațiile electrice, instalațiile de încălzire, instalațiile sanitare, respectiv servicii de mentenanță și de siguranță a imobilului pentru a putea accesa fonduri europene.
Va fi întocmită în aceste sens, nota de fundamentare cu privire la oportunitatea și necesitatea investiției, respectiv elaborarea unui studiu de fezabilitate, a mai adăugat prefectul de Maramureș.
Ioana Popovici
Radio SIghet, poate fi ascultat și online AICI!