Sistem de alertare a personalului medical solicitat de Avocatul Poporului
Articol editat de Andrei Cretoiu, 18 aprilie 2019, 17:44
Avocatul Poporului solicită Spitalului Clinic Municipal Oradea să doteze secţia 2 Infecţioase cu sistem de alertare a personalului medical.
Recomandarea vine după ce un pacient internat în unitatea medicală amintită a fost nevoit să sune la 112 pentru a i se acorda tratamentul necesar.
Managerului spitalului orădean, Dr. Gavril Curteanu, i s-a cerut şi stabilirea unei proceduri de atenţie sporită în supravegherea şi tratarea pacienţilor imprevizibili, cu stare de agitaţie şi tulburare.
Solicitările vin după sesizarea din oficiu a Avocatului Poporului în cazul unui bolnav internat la secţia de boli infecţioase, cu febră de 39 de grade, care s-a trezit abandonat, fără niciun tratament medical, pentru că personalul lucra după program de duminică.
Pacientul a apelat la 112, unde i s-a comunicat faptul că, fiind deja internat, serviciile de urgenţă nu au cum să-l ajute.
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.