Program special de lucru cu publicul la Evidența Persoanelor Cluj
Articol editat de Bianca Câmpeanu, 21 mai 2019, 14:01 / actualizat: 28 mai 2019, 9:58
Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Cluj anunţă persoanele cu drept de vot, interesate de obţinerea documentelor de identitate că, în scopul asigurării condiţiilor necesare desfăşurării optime a procesului electoral din data de 26 mai 2019, în zilele rămase până în 26 mai a.c. îşi va adapta programul de lucru cu publicul astfel încât să se rezolve în mod operativ solicitările privind eliberarea documentelor de identitate, astfel:
· MARŢI 21.05.2019 între orele 08.00 – 18.30;
· MIERCURI 22.05.2019 între orele 08.00 – 16.00;
· JOI 23.05.2019 între orele 08.00 – 16.00;
· VINERI 24.05.2019 între orele 08.00 – 13.30;
· SÂMBĂTĂ 25.05.2019 între orele 08.00 – 16.00;
· DUMINICĂ 26.05.2019 între orele 07.00 – 19.00, primiri documente
între orele 07.00 – 21.00, eliberări acte de identitate.
Conducerea Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj recomandă cetăţenilor care şi-au depus actele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate sau a cărţii de identitate provizorii, a căror documente sunt emise şi neridicate, să se deplaseze la sediul serviciului public comunitar local de evidenţă a persoanelor la care sunt arondaţi, pentru ridicarea actelor de identitate, în vederea exercitării dreptului de vot.
Persoanele interesate sunt rugate ca pentru informaţii suplimentare să acceseze pagina web a Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj, la adresa: www.djepcluj.ro.
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.