Sorina Pintea la Satu Mare: ”Numărul reclamaţiilor nu a scăzut, cu toate că salariile în sistem au crescut”
Potrivit ministrului, comportamentul personalului medical şi calitatea serviciilor medicale lasă în continuare de dorit:
Articol editat de Andrei Cretoiu, 28 iunie 2019, 13:40
În momentul în care s-au majorat salariile am declarat că nu ne așteptăm la minuni, peste zi. A trecut un an și aștept minunile, încă le aștept. Eu am, la Ministerul Sănătății, acel chestionar de feed-back, pe care îl analizăm periodic: acolo mi-am dar seama că nu a crescut gradul de satisfacție al pacienților, așa cum ne-am fi așteptat. Și asta este o problemă, pentru că, din păcate, există un mare număr de reclamații la spitalele din nordul țării și mă refer doar la cele care îmi sunt direct adresate, legate nu neapărat de calitatea actului medical, ci de modul de comportament al personalului medical cu cei care accesează aceste servicii. (Sorina Pintea, ministrul Sănătății)
Sorina Pintea a cerut direcţiilor de sănătate publică să monitorizeze şi să verifice şi mai atent indicatorii de calitate a serviciilor medicale şi condiţiile de cazare din spitale.
Foto: arhivă Radio Cluj
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.