O fetiță de doi ani a cumpărat o canapea pe internet
Mamă a doi copii, Isabella McNeil căuta pe telefon o canapea când fiica ei de doi ani, Ryana, a zis: „Mama, telefon. Mama, telefon!”. Isabella i-a dat telefonul, iar, peste câteva zile, a primit o notificare care o informa că noua ei canapea urmează să fie livrată. Şocată, mama a crezut iniţial că a făcut comanda în somn, după care şi-a amintit că îi dăduse fetiţei telefonul şi acces la aplicaţia Amazon, care era deschisă. Fetiţa apăsase butonul de „cumpără acum”, care are nevoie de o singură atingere şi, astfel, o canapea gri de trei persoane a fost comandată. Panicată, Isabella a încercat rapid să anuleze comanda, dar era mult prea târziu. Cu eficienţa cunoscută a firmei Amazon, canapeaua a fost livrată imediat, ambalată într-o cutie mare de carton. În timp ce mica Ryana îşi analiza prima cumpărătură, mama ei afla că există taxe atât pentru returnare, cât şi pentru transportul canapelei către Amazon, care însumau 150 de lire. Nedorind să dea o sumă atât de mare, Isabella a intrat pe internet, ca să încerce să vândă canapeaua şi să scadă pierderile. Anunţul ei suna astfel: „Nouă-nouţă, în cutie. Comandată din greşeală de fetiţa mea de pe Amazon, cu un singur click. În orice caz, costă mai mult să o returnez, aşa că o să îmi asum pierderile”
Articol editat de Bianca Câmpeanu, 15 octombrie 2019, 06:00 / actualizat: 15 octombrie 2019, 9:12
Din fericire, Amazon s-a oferit să îi restituie întreaga sumă, ba chiar i-a oferit varianta de a păstra canapeaua sau de a o dona. Au informat-o, de asemenea, că opţiunea de a cumpăra cu un singur click a fost eliminată.
RADOR
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.