Citații la proces trimise prin e-mail, la Oradea
Astfel, la nivelul instanței a fost implementată procedura de comunicare a actelor de procedură, prin e-mail, având atașată semnătura electronică a instanței.
Articol editat de Bianca Câmpeanu, 3 februarie 2020, 18:41
Din data de 1 februarie 2020, persoanele care își exprimă acordul pentru comunicarea citațiilor și a celorlalte acte de procedură prin poșta electronică, vor avea de completat formularul Cerere de comunicare acte în format electronic, care poate fi accesat în format electronic pe http://portal.just.ro/35/SitePages/acasa_default.aspx sau pe suport de hârtie la Compartimentul Registratură și Arhivă.
Formularul completat va fi depus la instanță, fie împreună cu cererea de chemare în judecată, întâmpinarea sau răspunsul la întâmpinare, fie separat.
În cazul în care grefierul însărcinat cu transmiterea electronică nu a primit din partea aplicației folosite pentru comunicare mesajul că citația și actele de procedură au fost trimise destinatarului, citația și actele de procedură vor fi emise pe suport de hârtie și vor fi expediate prin mijloacele obișnuite de comunicare.
Crina Dobocan
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.