Platforma Facebook lansează comerţul online
Utilizatorii vor putea să vizualizeze articolele din aplicație, să ia legătura cu magazinele și uneori, să facă direct cumpărături. Noua invenţie a lui Zuckerberg este de fapt o provocare deschisă lansată giganţilor comerțului electronic precum Amazon, E-Bay sau Alibaba, prin care reţeaua de socializare profită de datele furnizate de cei 2,6 miliarde de utilizatori pentru a le identifica preferințele și a profita de ele.
Articol editat de cristina.rusu, 20 mai 2020, 17:38
Dacă un consumator se uită la un articol în aplicația noastră sau dacă cumpără ceva, noi vom vedea și vom putea oferi sugestii mai bune în legătură cu alte articole care ar putea să îl intereseze în viitor, a explicat directorul general Mark Zuckerberg, pentru Financial Times.
Fondatorul Facebook a declarat că nu va folosi experiența „end-to-end” a reţelei Amazon cu consumatorul şi că ar lucra mai degrabă cu serviciile pentru comerț electronic existente, cum ar fi Shopify, care permite companiilor mici să-și creeze propriul magazin online, având grijă de datele clienţilor și de plăți.
Proiectul Facebook integrează şi serviciile de livrare și logistică.
RADOR
Foto: arhivă Radio Cluj
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.