Primul sector de autostradă finalizat în 2020. Când circulăm pe lotul Biharia-Borș
Tronsonul leagă DN19 Oradea – Satu Mare de Punctul de Trecere a Frontierei Borș II și mai departe de autostrada M4 din Ungaria.
Articol editat de DSRNetworkAdmin, 27 iulie 2020, 15:13 / actualizat: 1 august 2020, 10:22
Lucrările au costat 134 de milioane de lei, au început în decembrie 2018 iar constructorul a terminat acest lot în termenul stipulat în contract.
Porțiunea de autostradă Biharia – Borș va fi deschisă circulației abia în luna septembrie. Nu noi suntem vinovați de întârziere, ci vecinii maghiari, care încă nu au finalizat punctul de frontieră Borș II.
Acesta este primul sector de autostradă finalizat în 2020. În perioada următoare, urmează să fie recepționat și lotul de 18 km Iernut – Chețani, care face parte tot din Autostrada Transilvania.
De la Cluj-Napoca spre Borș, se mai lucrează pe lotul Chiribiș – Biharia, în lungime de 28,5 kilometri, un contract în valoare de 327 de milioane de lei. Până în ianuarie 2021 trebuie terminată etapa de proiectare, după care va începe execuția propriu-zisă, programată să dureze 18 luni.
Un alt sector din Autostrada Transilvania, pentru care ordinul de începere a lucrărilor va fi dat în luna august, este Zimbor – Poarta Sălajului, în lungime de 12 kilometri. Valoarea contractului este de 680 de mil. de lei, iar termenul de finalizare a lucrărilor este decembrie 2023.
Pentru alte două loturi ale autostrăzii, respectiv Nădășelu – Zimbor, în lungime de 30 de kilometri, și Nușfalău – Suplacu de Barcău – 14 kilometri, licitațiile se află în faza de evaluare a ofertelor.
Mihai Miclăuș
Foto: arhivă Radio Cluj
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.