Program special de lucru cu publicul la Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Cluj
· Luni (21.09.2020) – între orele 08.00-13.30 – preluări documente;
Articol editat de Bianca Câmpeanu, 21 septembrie 2020, 16:22
– între orele 14.00-16.00 – eliberări documente;
· Marți (22.09.2020) – între orele 08.00-13.30 și 14.00-17.00 – preluări documente;
– între orele 17.00-18.30 – eliberări documente;
· Miercuri (23.09.2020) – între orele 08.00-13.30 – preluări documente;
– între orele 14.00-16.00 – eliberări documente;
· Joi (24.09.2020) – între orele 08.00-13.30 – preluări documente;
– între orele 14.00-16.00 – eliberări documente;
· Vineri (25.09.2020) – între orele 08.00-12.00 – preluări documente;
– între orele 12.00-13.30 – eliberări documente;
· Sâmbătă (26.09.2020) – între orele 08.00-16.00 – preluări și eliberări documente;
· Duminică (27.09.2020) – între orele 07.00-19.00 – preluări documente;
– între orele 07.00-21.00 – eliberări documente.
În zilele de sâmbătă și duminică, 26 și 27 septembrie a.c., cetățenii se pot prezenta la ghișeu fără programare online sau telefonică.
În vederea prevenirii răspândirii SARS-CoV-2, accesul în incintă va fi permis, concomitent, pentru doar patru persoane, respectiv două persoane la ghișeu și încă două persoane în spațiul destinat publicului, cu menținerea distanței minime de 2 metri.
Accesul în cadrul instituției se va face cu respectarea următoarelor măsuri de protecţie:
– obligativitatea purtării măştilor de protecţie;
– dezinfectarea obligatorie a mâinilor la intrarea în sediu;
– respectarea distanţei minime de 2 metri între oricare două persoane;
– triaj epidemiologic constând în controlul temperaturii (nu se permite accesul persoanelor a căror temperatură corporală măsurată la intrarea în incintă depășește 37,3˚C);
– respectarea fluxurilor de intrare/ieșire stabilite la sediul DJEP Cluj.
Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Cluj recomandă cetăţenilor care şi-au depus actele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate sau a cărţii de identitate provizorii, ale căror documente sunt emise şi neridicate, să se deplaseze la sediul serviciului public comunitar local de evidenţă a persoanelor la care sunt arondaţi, pentru ridicarea actelor de identitate, în vederea exercitării dreptului de vot.
Informaţii suplimentare pot fi obținute accesând pagina web a Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj: www.djepcluj.ro.
Biroul de presă
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.